Reklamationsret

Lynliving.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven omfattende mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Lynliving.dk indenfor rimelig tid efter, at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget. I forbindelse med reklamationssager afholder Lynliving.dk returnerings omkostninger i rimeligt omfang.

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevet leverancer bedes henvendelse rettet til:

Lyn Living Aps
Lyngby Torv 3, st. tv.
2800 Kongens Lyngby
Email: anna@lynliving.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registrerings nummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Lynliving.dk har derfor brug for oplysninger om registrerings nummer og kontonummer for din bankkonto.

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere